Tuesday 10 January 2012

thankful to ALLAH

hari ahad, tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang. sebab result nak keluar hari isnin. bangun awal pagi, tak nak cek, so tidur balik. pukul berapa ntah cek. dup dap dup dap. tengok result syukur sangat. hepi gile sebab tak de yang fail. tak kisah tak dapat 4 flat pon. asal semua lulus. result turun tapi nak wat camne. deserve me right. sem ni janji macam-macam. tak nak jalan, tak nak main-main, nak study. azam same je dari sem 1 sampai sem 6. setahun je lagi ada kat miat. miat please treats me well. :') saya janji dapat 4flat nak belanja sifu saya, tapi tak dapat. so excuse la kan. hihi. tapi saya kena balas jasa beliau sebab beliau banyak bantu saya. siang malam beliau diganggu panggilan telefon oleh saya yang comel ini..  3 hari je lagi boleh hidop bahagia di rumah. lepas ni, kena keluar duit sendiri nak makan, minum semua. :(

rindu la kawan-kawan. dah lama tak berjumpa. 

No comments:

Post a Comment