Thursday 5 January 2012

online games

cuti-cuti kan, korang still main game lagi tak? macam aku ni? hehe.aku kalau bab main game, tak tido pon takpe. biasalah guys selalu main dota, speed underground, football. dulu aku suka main game dalam emulator king. best kan time kecik-kecik dulu. mana nak cari lagi game-game yang macam sekarang ye. sekarang aku main game online je. dulu dalam laptop lama, ade banyak gurlish game like sally spa, cake mania & so on. aku pun dah lupa. game make up orang pon ada. tapi laptop asyik kena virus so kena la format. game sume dah tak de. yang download semua ade limit. tak boleh main lama-lama, so tak best la. sebab aku ni jenis cepat addict to something.

banyak game online yang main : pet city, petville, baking life, restaurant city. girlish tak aku? tak macam engineer kan. lol. dulu aku main petcity. sampai sekarang aku level paling highest among friends. restaurant city pon same tapi since dah lama tak main. tak tau la dah jadi ape. just nak cakap, latest game yang aku main iz airport city. yeah yeah. agak bosan because online game memerlukan more friends to get gifts, helps. so boring tapi tak pe, aku tetap redah onak duri. so this is my airport. jeng jeng jenng.


ps: jom main airport city kawan-kawan :)

1 comment: