Tuesday 3 January 2012

celcom broadband 1 malaysia

saya dengan bangganya mengumumkan jeng jeng jeng. hehe. takde lah, for your information, i'm using celcom broadband 1 malaysia pack. i just need to topup rm25 per month. i have been using this broadband for only one & half month and it is too early to give feedbacks on using this kind of broadband. nevermind, nak jugak bagitahu.

27.10.2011: saya mula menggunakan broadband ni. harga pon boleh tahan. rm60 & free sebulan. ok what? 
27.11.2011: topup la konon2 dapat mesej from celcom, broadband nak expired. 
3.1.2012: kredit tak kena tolak. still laju even aku dah donwload bermacam-macam cerita. dah lebih 10 cerita malay aku download. ye lah nak tengok kt cinema, malas okeyyy.  yang penting, selau tengok tentang dhia online.

google punye google. ramai orang senasib denganku. kredit tak kena tolak .dioarang cakap rileks la. benda free guna jelah kan. tapi ade benda yang tak best nya orang kata broadband ni valid for one year only. tak pelah, kesah plak aku kan. hehe. try tolak bahagi darab tambah banyak jugak duit boleh di simpan yer.dulu-dulu aku guna celcom broadband biasa yang rm68. pastu modem patah, so i bought "student package pack" which is RM50 per month.

let me calculate how much we can save within one year :

using celcom broadband biasa ( student package) : RM150 + RM 50( 12 months) =RM750
celcom 1 malaysia : rm150 with modem + RM 25 ( 12 monhts) = RM 450

boleh kan kita berjimat. RM300 boleh pergi shooping tak? jom ^.^. nanti kalau pakej ni dah takde, kite guna la yang lagi murah. xgittewwww? 

hari tu aku beli just RM60 sebab dah ada modem. pandai-pandai la cari, ada yang murah. ade yang cekik darah sampai jual RM80. 

ps:i'm not a promoter tapi my cousin & housemate pon sudah beli because of me. :D

No comments:

Post a Comment