Sunday 1 January 2012

new year

hye!! i'm back. tiba-tiba hati semangat nak berblogging. kenape? sebab saya sibuk membaca blog orang. terasa rindu sangat nak menulis. lately, saya selalu mimpi my boyfriend. ops,dah ada boyfriend ke? hehe. maybe sebab dah lama xjumpa kan. pastu kadang-kadang mimpi mende mengarut je. hantu la. kadang-kadang cite tentang dhia masuk dalam mimpi. siap ada bomoh lagi. ke ada petanda orang nak bomoh aku nie? haha perasan, ade plak kan. best sangat kat rumah, tak payah nak habiskan duit sendiri, yelah menghabiskan duit mak bapak je tahu kan.

azam tahun baru saya:

"MENJADI LEBIH BAIK"

2011 terlalu banyak memberi pengajaran kepada saya. saya pemalas. i didn't study for my exam. if i got bad result, blame on me. so for this time, i wanna change to be a better woman.

then, saya nak story yang drama 2011 banyak yang best especially nora elena & tentang dhia. kalau boleh tak nak miss 2 drama nie. tiba-tiba, saya minat sangat dengan adii putra & aaron aziz. sweet kan mereka. sebenarnya saya tidak terlalu "addicted" on watching ombak rindu sebab saya lebih suka membaca novel.

saya private kan blog lama sebab terlalu banyak kenangan pahit manis yang saya kongsikan. kadang-kadang bila baca balik, terasa sedih. hope this year will be a better one for me. amin :)

No comments:

Post a Comment